telefoonnummer - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Gitty Rutten - WaarBenJij.nu telefoonnummer - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Gitty Rutten - WaarBenJij.nu

telefoonnummer

Blijf op de hoogte en volg Gitty

23 September 2012 | Nederland, Bleiswijk

We zijn nu alweer 5 weken thuis en zitten weer in het " gewone" leven. Vorige week hebben de kinderen ons weer verrast. Zij hebben van alle verslagen en de spreuken van de dag een mooi boek gemaakt en daar zijn we heel erg blij mee. Nu de foto's nog, maar dat komt goed.
Ik wil ook op deze manier jullie allemaal laten weten dat ik mijn oude telefoonnummer weer heb. Dus het spaanse nummer is niet meer in gebruik.
Het nummer is: 06 20662642
Nogmaals bedankt voor jullie belangstelling en alle mooie hartverwarmende reacties bij onze thuiskomst.
Liefs Gerard en Gitty

Verslag uit: Nederland, Bleiswijk

De camino

Na een jaar van voorbereiding is het dan bijna zover.....we gaan pelgrimeren! We gaan op weg naar Santiago de Compostela. We beginnen in Frankrijk in St. Jean Pied de Port en gaan via de Pyreneeën naar Spanje.
Zondag 25 maart hebben we in de mooie kathedraal te Roermond samen met nog +/- 100!!pelgrims de pelgrimszegen gekregen. Het was mooi en..indrukwekkend.Tineke vd Knaap was daar met zoon en schoondochter ook aanwezig. Ik (Gitty)heb met Tineke al heel wat kilometers gemaakt om te trainen. Maar Tineke is nu al op weg naar Santiago en komt half juni weer terug.
Nu zijn Gerard en ik samen gaan trainen. Dat wil zeggen: We beginnen samen en eindigen samen en daar tussenin lopen we ieder onze eigen wandeling, aangezien we een heel ander tempo hebben. Dat klinkt misschien raar,maar voor ons werkt het wel goed en we verliezen elkaar niet uit het oog.
Afgelopen weekend zijn we ook op deze manier in zuid Limburg gaan trainen. En wat hebben we daar van genoten, prachtige natuur en mooi weer. Alleen was het wel iets zwaarder dan we in eerste instantie dachten. De eerste dag een pelgrimswandeling van 12 km en de andere 2 dagen 15 km. Hier langs de Rotte is het een fluitje van een cent, maar daar!!!met al die heuvels!!!
Best zere kuiten gekregen. Maar we hebben er zeker vertrouwen in, dat het helemaal goed gaat komen op de Camino.
Nu nog de laatste voorbereidingen treffen en dat valt ook nog niet mee, want voor een digibeet zoals ik, is het allemaal nog best moeilijk. Maar met hulp van onze kinderen komen we er vast wel uit.haha
Word vervolgd.
Gerard en Gitty